spot_img

Asistenční služby majetkového pojištění zajistí nejen instalatéra a elektrikáře

Na dotazy odpovídá manažer neživotního pojištění České podnikatelské pojišťovny Michal Šimon.

Na co je třeba dbát, aby měli lidé svůj majetek dobře pojištěn?

Abychom mohli hovořit o kvalitním pojištění, musí být splněno vždy několik věcí. Jednak musí pojistná smlouva pamatovat na všechna důležitá pojistná nebezpečí a současně musí být sjednány dostatečné pojistné částky. ČPP nabízí pojistný produkt Domex+, který umožňuje sjednat pojištění nemovitosti, domácnosti a odpovědnosti za škodu na jedné smlouvě. Jde o maximálně přehledné a jednoduché majetkové pojištění. S tímto pojištěním se lidem nemůže stát, že by ve své pojistné smlouvě zapomněli na nějaké pojistné nebezpečí. Dalším parametrem kvalitního majetkového pojištění jsou také asistenční služby, které fungují 24/7.

V jakých případech lidé využívají asistenční služby?

Obecně lze říci, že lidé mnohdy ani nevědí, na co všechno se dá pomoc pojišťovny v rámci asistenčních služeb majetkového pojištění využít. Smyslem asistenčních služeb je poskytnout klientům pomoc při nouzové situaci. Asistenční služby kryjí záda klientům v celé řadě situací, například i pokud vám nefungují garážová vrata nebo se rozbije myčka. V takovém případě vám zapůjčí i náhradní spotřebič a zajistí servis. Prostřednictvím asistenčních služeb jsme schopni sehnat pro klienty elektrikáře, zámečníka, topenáře, sklenáře i instalatéra.

Jaké netradiční problémy dokáží asistenční služby vyřešit?

Naše asistenční služby vám dokonce pomohou i s likvidací vosích hnízd. Nezapomínáme ani na rostoucí důraz na ekologii a jako novinku našim klientům můžeme nabídnout asistenční pomoc v případě poruchy fotovoltaické elektrárny, solárního systému či wallboxu. Samozřejmě záleží, jaké asistenční služby máte sjednané. U Domácí asistence, která je automaticky zahrnuta v majetkovém pojištění, máme limit 7 tisíc korun na asistenční zásah a klient může čerpat dva zásahy v roce. U Domácí asistence plus je to dokonce 15 tisíc korun a klient může čerpat celkem tři zásahy ročně.

Kdy volat asistenční služby?

Když se cokoliv stane, doporučujeme lidem volat na linku asistenční služby, která se vším poradí. Doporučujeme také volat ještě předtím, než si lidé sami zajistí pomoc. Pojišťovny, respektive poskytovatelé asistenčních služeb, mají smluvené partnery, kteří jsou k dispozici. Asistenční služby jsou opravdu dobrá vychytávka, protože najít v dnešní době rychle kvalitního řemeslníka není vůbec jednoduché. Nemusíte nikoho shánět, stačí zavolat asistenční službu a ta všechno zařídí.

Text: (pr), foto: ČPP

Doporučené články

Sledujte nás

5,912FanoušciTo se mi líbí
475NásledovníciNásledovat
spot_img

Walk In! Vstupte!

Užijte si sprchování bez bariér a prostorových omezení. S novými sprchovými kouty Walk In Air od RAVAK získáte praktické řešení vhodné takřka do každé koupelny. Sprchové kouty Air dostaly...

Interiérem roku se stala rekonstrukce domu v Kutné Hoře

Absolutním vítězem devátého ročníku ocenění Interiér roku 2023 se stala výjimečná rekonstrukce nazvaná Nová identita domu v Kutné Hoře. Autory jsou Jan Holub a Tomáš Hanus...

SANAKRYL TOP Thermo

V dnešní době klimatických změn se klade stále větší důraz na zateplení staveb proti úniku tepla a snížení tepelných ztrát. Se zvyšujícím se počtem tropických dní...

Unikátní asistence a podpora ekologických investic

„Kromě vylepšených i zcela nových asistenčních služeb, podstatného navýšení či úplného zrušení většiny limitů plnění, nabízíme třeba mimořádnou inflační garanci nebo unikátní ekologický benefit,“ představuje novinky...

Ložnice – místo pro komfortní spánek

Ložnice je místem, kde se chcete cítit příjemně a uvolněně. Abyste si mohli dopřát komfortní spánek, neobejdete se bez kvalitních lůžkovin, jako jsou polštáře a přikrývky....