Časopis BYDLENÍ MEZI PANELY je praktickým průvodcem bydlením. Přináší nápady a inspirace pro bydlení i rekonstrukce nejen v panelovém bytě.
Časopis BYDLENÍ MEZI PANELY je exkluzivní barevný dvouměsíčník, který oslovuje širokou čtenářskou veřejnost. Cílovou skupinou časopisu jsou čtyři miliony obyvatel bytů v panelácích, zejména střední a vyšší příjmové skupiny. Ty jsou s tímto typem bydlení spokojeny a v rámci rekonstrukcí jej chtějí zařídit ve vyšším standardu v souladu se současnými trendy. Upřednostňují kvalitní materiály a moderní design, u kterého očekávají nadčasovost.
Časopis BYDLENÍ MEZI PANELY se věnuje rekonstrukcím bytových jader, kuchyní a možnostem dispozičních změn v jednotlivých typech panelových bytů. Sleduje aktuální trendy ve vybavení bytů a nabízí tipy, jak vkusně zařídit interiér. Bytová družstva a Společenství vlastníků bytových jednotek získávají cenné rady a informace o financování revitalizací a výběru kvalitních dodavatelů. Nechybí ani pravidelné rubriky Životní styl, Flóra, Galerie a Letem světem.

Časopis BYDLENÍ MEZI PANELY (dříve pod názvem PANEL PLUS) vychází již od roku 2003. Další informace naleznete na www.bydlenimezipanely.cz.
Rozsah: | 64–80 stran |
Periodicita: | dvouměsíčník + speciál |
Náklad: | 40 000 výtisků |
Cena výtisku: | 79 Kč |
Cena tištěného předplatného na 1 rok: | 450 Kč |
Cena tištěného a elektronického předplatného na 1 rok: | 635 Kč |
Distribuce Česká republika: | Mediaprint & Kapa Pressegrosso, spol. s r.o. |
Distribuce Slovenská republika: | PressMedia, s.r.o. |
Předplatitelé: | 8 500 čtenářů (fyzické osoby + BD a SVJ) |
Časopis Bydlení mezi panely je také k dispozici návštěvníkům všech největších stavebních a interiérových veletrhů v ČR, výtisky rozvážíme do interiérových, kuchyňských a koupelnových studií v Praze, obchodního domu IKEA a sítě autobusů Student Agency.
Vydavatel: | PANEL PLUS PRESS, s.r.o, Jenštejnská 1778/6, 120 00 Praha 2 |
IČO: 27170713 | DIČ: CZ 27170713 |
Registrace: | Ministerstvo kultury ČR – MK ČR E 14673, 28. srpna 2003 |
ISSN 2570–9607 |
Redakce
Šéfredaktor: | Mgr. Jan Chára, e-mail: j.chara@bydlenimezipanely.cz |
Ředitel inzerce: | Bc. Martin Chára, DiS., tel.: (+420) 777 917 542, e-mail: m.chara@bydlenimezipanely.cz |
Redakce a spolupracovníci: | PhDr. Eva Šuhájková, PhDr. Vladimíra Storchová, PhDr. Viktor Čistil, Ing. Jaroslav Hejzlar, Alexandra Hurtová, Ing. arch. Věra Konečná, Ota Pajer, Ing. Eva Vacková |
Čtenáři časopisu
- dle pohlaví: 47 % muži, 53 % ženy
- dle typu bydlení: 87 % čtenářů bydlí v panelovém domě
- dle příjmu v domácnosti: 32 % má příjem do 30 tis. Kč, 48 % má příjem nad 30 tis. Kč, 20 % neuvedlo
- dle věku čtenářů: do 30 let 20 %, do 40 let 28 %, do 50 let 23 %
Cílové skupiny
Odhad čtenosti: | 85 000 čtenářů na vydání |
Tištěný náklad: | 40 000 výtisků |
Odhad prodaného nákladu: | 7 500 čtenářů na vydání |
Multiplikovaný zásah jednoho vydání: | 170 000 čtenářů na vydání |

Multiplikovaný zásah: MÉDEA RESEARCH; Tištěný náklad: vydavatel;
Odhad čtenosti = odhad prodaného nákladu * průměrný počet čtenářů na prodaný výtisk v rámci segmentu;
Odhad prodaného nákladu = tištěný náklad – průměrná remitenda magazínů;
Cílová skupina (CS) = vlastníci bytů a domů, kteří čtou časopisy (alespoň 1x týdně) a vyhledávají v nich články věnované bydlení
Multiplikovaný zásah = odhad čtenosti + (počet osob, se kterými průměrný spotřebitel komunikuje o výrobcích a službách * odhad čtenosti * podíl názorových vůdců v rámci CS);
Názorový vůdce = osoba, které se ostatní ptají před tím, než něco kupují a současně je tato osoba schopna obhájit svůj názor, pokud je o něm sama přesvědčena.
Objem inzerce v časopise Bydlení mezi panely dle monitoringu Nielsen Admosphere za období 1/2022–8/2022 (bez autoinzerce) 3 707 000 Kč.

Technické specifikace inzerce
podklady pro tvorbu článků
- 1/1 celostrana: perex – max. 320 znaků vč. mezer, text – max. 3 000 znaků vč. mezer
- 1/2 strany: perex – max. 220 znaků vč. mezer, text – max. 1 300 znaků vč. mezer
- obrazové podklady – fotografie a ilustrace běžných grafických formátů (JPEG, TIFF, EPS, AI, PDF)
- rastrové podklady s rozlišením min. 300 dpi, ilustrace a loga ve vektorové podobě (fonty převést na křivky)
podklady inzerce
- Data inzertních podkladů výhradně ve formátu PDF.
Soubory PDF je třeba vytvářet pomocí programu Acrobat Distiller, nikoliv pouze export do formátu PDF.
Podklady ve formátu PDF musí mít barevný režim CMYK. Režim RGB je nepřípustný, protože nezaručuje správný barevný výsledek při ofsetovém tisku. Dokument musí obsahovat spadávku min. 3 mm na každé straně včetně ořezových a soutiskových značek. (viz schéma)
- Pro kontrolu je vhodné ke každému hotovému inzertnímu podkladu dodat tištěnou (nejlépe 100%) maketu. Při nedodání makety nebude možné provést vizuální kontrolu layoutu a budou mít prioritu dodaná data.
