spot_img

Chytré pojištění domácnosti od Kooperativy nabízí řadu asistencí

Chytrá domácnost umí rozsvítit, zatáhnout žaluzie a poskytuje další služby. I její pojištění ale může být chytré a pomoci klientům v nesnázích nejen penězi, tedy pojistným plněním, ale řadou praktických asistencí. Na dotazy odpovídá ředitel Úseku pojištění majetku a odpovědnosti Kooperativy Radek Starosta.

Proč vlastně nabízíte k pojištění asistenční služby?

My v Kooperativě jsme přesvědčeni, že moderní pojišťovna by měla klientům nabídnout něco více, než „jen“ zaplacení škody. Skutečné a praktické řešení situace jako je vodovodní škoda, škůdci, ale třeba i zabouchnuté klíče. Loni jsme zajistili tisíce asistenčních zásahů pro naše zákazníky, které jim vedle finanční kompenzace škod pomohly vyřešit i akutní potíže. V zásadě neustálé rozšiřování asistenčních služeb znamená, že jsme (a budeme) schopni realizovat řadu služeb a činností pro klienty, které jim ušetří čas a starosti. Dodatečné služby podle našich zkušeností zvyšují spokojenost klientů, což je pro nás velmi důležitý faktor.

V aktuální nové verzi pojištění domácností jste asistenční služby výrazně vylepšili. Jaké novinky budou moci klienti využívat?

Předně uveďme, že asistenční služby naši klienti ke svému pojištění získávají bezplatně. Úplnou novinkou je asistence pro případ stěhování, dále jde například o asistence v případě potřeby pozáruční opravy domácích spotřebičů či novou kyberasistenci. Zajímavá může být i možnost desinsekce či asistence pro případ stěhování. Zároveň jsme zvýšili limity plnění pro využití řemeslných prací, kterými se odstraňují různé nouzové situace, nově činí až 10 tisíc Kč pro jeden a každý zásah, přičemž počet zásahů v roce nově již není omezen. To samé platí třeba i pro cykloasistenci, kterou nadále poskytujeme rovněž zdarma.

Asistence jsou určitě sympatická pomoc v nouzi, ale na pojišťovnu se chci především spolehnout, když se stane škoda…

Naprosto souhlasím a Kooperativa velmi dbá na to, aby škody byly zlikvidovány především rychle a precizně. To je alfa a omega naší filozofie, že se na nás klienti mohou stoprocentně spolehnout skutečně za všech okolností. Máme dostatek likvidátorů a klienti mají peníze v řádu dnů. Loni jsme z pojištění majetku vyřešili 137 000 pojistných událostí a vyplatili klientům 4,07 miliardy Kč. Navíc věříme našim klientům a menší škody řešíme pouze na základě telefonního hovoru. Dlouhodobě 70 % našich klientů hodnotí svou spokojenost s likvidací pojistné události známkou „za jedna“.

Text a foto: Kooperativa

Doporučené články

Sledujte nás

5,912FanoušciTo se mi líbí
475NásledovníciNásledovat
spot_img

Předplatitelská soutěž BMP

Objednejte si roční předplatné do 30. května 2024, a to e-mailem na danap@send.cz nebo na telefonních číslech 225 985 225 a 777 333 370. Pro 10 předplatitelů jsme připravili knihy...

Relax na maximum. Koupelna s prvky přírody uklidní a potěší smysly

Koupelna je prostředím, v němž se po dlouhém dni zbavujeme nejen fyzických nečistot, ale také stresu a napětí. Rustikální koupelny se na psychickou pohodu přímo zaměřují...

Barevný trend na rok 2024 – Sametový šeřík

Každý rok představuje značka prémiových barev Dulux nový barevný odstín, který je výsledkem rozsáhlého výzkumu globálních společenských, designových a spotřebitelských nálad. Pro rok 2024 bude...

Speciální 3D povrchy interiérových dveří nabízí autentický dřevěný vzhled a zároveň vysokou odolnost

Jedním z kritérií, kterým je potřeba při výběru interiérových dveří věnovat pozornost, je povrch. Ten by měl odpovídat intenzitě „provozu“ v domácnosti a také konkrétní místnosti. Mezi...

Jak si vybrat novou kuchyň

Pro všechny, kdo se chystají na rekonstrukci kuchyně nebo pořízení nové linky, máme několik tipů od Oresi, kde najdete největší výběr kuchyní na trhu...