spot_img

Chytré pojištění domácnosti od Kooperativy nabízí řadu asistencí

Chytrá domácnost umí rozsvítit, zatáhnout žaluzie a poskytuje další služby. I její pojištění ale může být chytré a pomoci klientům v nesnázích nejen penězi, tedy pojistným plněním, ale řadou praktických asistencí. Na dotazy odpovídá ředitel Úseku pojištění majetku a odpovědnosti Kooperativy Radek Starosta.

Proč vlastně nabízíte k pojištění asistenční služby?

My v Kooperativě jsme přesvědčeni, že moderní pojišťovna by měla klientům nabídnout něco více, než „jen“ zaplacení škody. Skutečné a praktické řešení situace jako je vodovodní škoda, škůdci, ale třeba i zabouchnuté klíče. Loni jsme zajistili tisíce asistenčních zásahů pro naše zákazníky, které jim vedle finanční kompenzace škod pomohly vyřešit i akutní potíže. V zásadě neustálé rozšiřování asistenčních služeb znamená, že jsme (a budeme) schopni realizovat řadu služeb a činností pro klienty, které jim ušetří čas a starosti. Dodatečné služby podle našich zkušeností zvyšují spokojenost klientů, což je pro nás velmi důležitý faktor.

V aktuální nové verzi pojištění domácností jste asistenční služby výrazně vylepšili. Jaké novinky budou moci klienti využívat?

Předně uveďme, že asistenční služby naši klienti ke svému pojištění získávají bezplatně. Úplnou novinkou je asistence pro případ stěhování, dále jde například o asistence v případě potřeby pozáruční opravy domácích spotřebičů či novou kyberasistenci. Zajímavá může být i možnost desinsekce či asistence pro případ stěhování. Zároveň jsme zvýšili limity plnění pro využití řemeslných prací, kterými se odstraňují různé nouzové situace, nově činí až 10 tisíc Kč pro jeden a každý zásah, přičemž počet zásahů v roce nově již není omezen. To samé platí třeba i pro cykloasistenci, kterou nadále poskytujeme rovněž zdarma.

Asistence jsou určitě sympatická pomoc v nouzi, ale na pojišťovnu se chci především spolehnout, když se stane škoda…

Naprosto souhlasím a Kooperativa velmi dbá na to, aby škody byly zlikvidovány především rychle a precizně. To je alfa a omega naší filozofie, že se na nás klienti mohou stoprocentně spolehnout skutečně za všech okolností. Máme dostatek likvidátorů a klienti mají peníze v řádu dnů. Loni jsme z pojištění majetku vyřešili 137 000 pojistných událostí a vyplatili klientům 4,07 miliardy Kč. Navíc věříme našim klientům a menší škody řešíme pouze na základě telefonního hovoru. Dlouhodobě 70 % našich klientů hodnotí svou spokojenost s likvidací pojistné události známkou „za jedna“.

Text a foto: Kooperativa

Doporučené články

Konference TZB-info Rekonstrukce a provoz bytových domů 2023

Sledujte nás

5,912FanoušciTo se mi líbí
475NásledovníciNásledovat
spot_img

Fotovoltaika v praxi: V Plzni už teď šetří díky slunci, nově testují baterie

Starší bytový dům v plzeňské ulici Borská se ještě nedávno nijak nelišil od domů, které ho obklopují. Jeho majitel ale v loňském roce dospěl k tomu, že...

Je vám lodžie malá? Rozšiřte si bydlení směrem ven

Unikátní řešení společností ALUMISTR a PEKSTRA umožňuje až o metr zvětšit hloubku lodžie bez mokrých procesů, tedy jednodušeji a rychleji. Předsazenou ocelovou konstrukci doplňuje zasklení, díky kterému...

Jak ušetřit na energiích při vaření: Tipy z Oresi

Ceny energií klesají, s nástupem podzimu ale přicházejí kratší a chladnější dny, které zvyšují spotřebu v celém domově. Jak ušetřit na energiích v kuchyni, a přitom vařit komfortně? Poradí...

Rekonstrukce koupelny bez zbytečného stresu

Proměna zastaralé koupelny v novou patří k nejnáročnějším úpravám v bytě i domě. Častým limitem je malý prostor, zároveň ale potřebujete vytvořit plně funkční místnost pro denní užívání...

Štěstí pro skromnou bojovnici

Jana, která neměla zrovna lehký život, žije sama. Byla totiž jedináček a její matka k ní měla od začátku vlažný vztah. Zato tatínek na ni byl...
Zehnder Tetris